De ce atragem anumiți oameni și evenimente în viețile noastre

Nu îţi privi chipul în oglinzile din casă, ci în cele din oameni şi evenimente… Doar astfel îţi vei schimba viaţa! De ce şi cum atragem în vieţile noastre evenimente şi oameni, iată un aspect al destinului nostru, cunoscut şi explicat de mii de ani în învăţăturile spirituale.

Nicio întâlnire şi niciun eveniment nu este întâmplător în viaţa noastră. Atât evenimentele, cât şi oamenii întâlniţi, reprezintă ceva asemănător unor oglinzi pe care forţele universale ale destinului fiecărei fiinţe, le aduc în vieţile noastre, nu ca o sancţiune, ci pur şi simplu, ca o consecinţă imediată a ceea ce suntem în sinea noastră cu adevărat şi nu ceea ce vrem să îi lăsăm pe alţii să creadă că am fi.

Universul energetic şi informaţional ne cunoaşte exact aşa cum suntem, iar singurii pe care încercăm să îi minţim în ceea ce ne priveşte, în viaţă, cu privire la adevărata noastră personalitate, cu privire la caracterul nostru, suntem doar noi şi niciodată uriaşa Inteligenţă Universală, numită în unele ştiinţe Matricea, Sursa, ori Universul pur şi simplu.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Care este scopul meu în această viaţă?
Ce misiuni am de îndeplinit şi ce lecţii am de învăţat?
Cum îmi pot regăsi echilibrul interior şi cum pot avea relaţii (mai) armonioase cu cei din jur?
Care este cauza blocajelor şi fricilor care mă împiedică să am viaţa pe care o doresc?
Nu (mai) poti gestiona eficient propriile emotii?
Nu (mai) reusesti sa gasesti solutii pentru problemele tale?

Te invit alături de mine să păşim împreună cu curaj în aflarea acestor răspunsuri. Dacă te-ai decis să faci acest pas, scrie-mi pe adresa: solarris.coaching@gmail.com şi îţi voi oferi amănuntele referitoare la acest subiect.

Hotărăşte-te să faci primul pas pe drumul către tine!

Acest articol a fost publicat în Dezvoltare personală, Video și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

