Să înveţi din căderi

sa inveti din greseliUn bătrân călugar şi-a dus ucenicul într-o zi în pădure. Chiar dacă era în vârstă, îşi făcea cu multă abilitate loc prin lăstăriş, în timp ce ucenicul lui tot aluneca şi cădea de multe ori.
Tânărul se ridica şi mormăia de fiecare dată, dar continua să-şi urmeze îndrumătorul.
După o bună bucată de drum, au ajuns într-un luminiş. Fără se se oprească o clipă, bătrânul călugăr s-a întors pe drumul pe care veniseră.
– Nu m-ai învăţat nimic astăzi, spuse novicele după ce căzuse a mia oară.
– Te-am învăţat un lucru, dar nu ai reuşit să-l înţelegi, i-a răspuns bătrânul. Încerc să te învăţ cum să înfrunţi greşelile în viaţă.
– Şi cum ar trebui să le înfrunt? întrebă ucenicul.– În acelaşi fel în care ar fi trebuit să înfrunţi fiecare căzătură din pădure, răspunse înţeleptul. În loc să blestemi locul unde ai căzut, trebuia să încerci să înţelegi, să observi ce te-a făcut să aluneci mai înainte.

Sursa: aici

––––––––––––––––––––––––––––––-

Care este scopul meu în această viaţă?
Ce misiuni am de îndeplinit şi ce lecţii am de învăţat?
Cum îmi pot regăsi echilibrul interior şi cum pot avea relaţii (mai) armonioase cu cei din jur?
Care este cauza blocajelor şi fricilor care mă împiedică să am viaţa pe care o doresc?

Te invit alături de mine să păşim împreună cu curaj în aflarea acestor răspunsuri. Dacă te-ai decis să faci acest pas, scrie-mi pe adresa: solarris.coaching@gmail.com şi îţi voi oferi amănuntele referitoare la acest subiect.

Hotărăşte-te să faci primul pas pe drumul către tine!

Acest articol a fost publicat în Metafore terapeutice și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Să înveţi din căderi

  1. Anghel Gheorghe spune:

    NAMASTE!!! Putini sunt cei care nu se revolta ! Nu este usor sa o iei mereu de la inceput fara sa intelegi sensul de dincolo de simplu fapt. Mai ales cand alaturi nu ai un mentor asemeni acestui ucenic. Tot mai des suntem pusi in fata alegerii, tot mai putini sant cei care accepta.
    Dar si mai putini sunt cei care INTELEG. Si atunci nu te intrebi oare: Este UMANITATEA PREGATITA PENTRU SCHIMBAREA ATAT DE EVIDENTA ?

Lasă un răspuns

