Liniştea minţii

„Ceea ce-l conduce pe om pe căi greşite
nu este duşmanul său, ci propria sa minte.” 
 
Acest articol a fost publicat în Dezvoltare spirituala, Video și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Liniştea minţii

  1. florentina zice:

    multumesc acest videoclip imi creaza o pace interioara si un zimbet pe buze ….simt ca traiesc….

  2. black zice:

    Off, am gasit aceasta postare dupa ce am crezut ca tocmai s-a terminat o zi groaznica pt mine….Se pare ca am judecat gresit ziua de astazi, poate ca mintea mea o luase la goana…Multumesc frumos!

  3. felicia zice:

    in linistea mintii putem trai fara obstacole si sufletul va dainui …pina lumina ne va acoperii

  4. magdariana zice:

    Dupa o zi plina ,in care mintea mi-a topait …la greu….exact asta imi trebuia…..Saru’ mana de postare………Cat e de adevarat…….

  5. Leonesse zice:

    poate e doar pura COINCIDENTA…azi am purtat o discutie pe aceasta tema 🙂

  6. ALEX REICH zice:

    In acel moment este acel lucru care se cheama sentiment, dorinta si care sunt in subconstient. De multi ori nu pot fi controlate…

Lasă un răspuns

