Rugăciune

„Doamne, fă ca din mâinile mele să se vadă lumea Ta,
Şi acolo unde este gelozie, lasă-mă sa pun Dragostea,
Acolo unde este ură, lasă-mă să pun Iertarea,
Acolo unde este ceartă, lasă-mă să pun Unitatea,
Acolo unde sunt erezii, lasă-mă să pun Adevărul,
Acolo unde este îndoială, lasă-mă să pun Credinţa,
Acolo unde este disperare, lasă-mă să pun Speranţa,
Acolo unde este întuneric, lasă-mă să pun Lumina,
Acolo unde este supărare, lasă-mă să pun Bucurie.

Ajută-mi, Doamne,
Nu atât să caut mângâiere, cât să mângâi pe alţii,
Nu atât să caut înţelegere, cât să-i înţeleg pe alţii,
Nu atât să caut iubire, cât să iubesc!
Pentru că cel care dă, acela şi primeşte,
Cel care se uită pe sine, acela se şi regăseşte,
Cel care iartă este şi el iertat,
Cel ce moare, acela se naşte în viaţă veşnică.
Ajută-mi, Doamne…
Fă ca din mâinile mele să se vadă lumea Ta.”

Fie ca Lumina Sfântă a tainicei Învieri a Domnului să-ţi călăuzească şi îmbrăţişeze sufletul, gândurile, familia şi pe toţi cei dragi ţie!
Sărbători binecuvântate şi să-ţi fie Lumină pe Cale…Aici, Acum şi Mereu!

( textul rugăciunii aparține Sfântului Francisc din Asissi)
Acest articol a fost publicat în Dezvoltare spirituala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Rugăciune

  1. Altcersenin zice:

    asta rugaciune ar trebui sa ne-o spunem in fiecare zi… Doamne, ajuta…

  2. Pirvu Lucian zice:

    Hristos a inviat! Fie ca Lumina lui Iisus sa va lumineze tot timpul cat veti trai si sa fiti iubiti de catre EL totdeauna. Pacea sa va inunde sufletul si sa va apropiati de toti si de toate cele ce sunt pe lume. Armonie si bucurie!

  3. Elena zice:

    Sărbători fericite cu zile magice alături de cei dragi!

  4. gabriela zice:

    HRISTOS A INVIAT!Sarbatori luminate,insotite de ganduri bune si iubire

  5. Spirit zice:

    Iisus a spus: Eu sunt invierea si viata!
    Faptul ca Iisus a inviat inseamna ca si noi putem sa acceleram acest proces al invierii ce trebuie sa se produca intr-o buna zi pentru intreaga omenire. Dar pentru aceasta, trebuie sa lucram asupra gandurilor, sentimentelor si faptelor noastre pentru a le ameliora. Nu este necesar sa mori fizic pentru a invia. A invia inseamna a nu mai avea aceleasi slabiciuni, aceleasi vicii, aceleasi boli. Pentru ca o fiinta sa invie, trebuie ca toate celulele sale sa fie de o puritate perfecta si sa vibreze intens. Toti cei care traiesc o viata spirituala foarte intensa se pregatesc sa invie.
    ” (O. M. Aivanhov)

    Sarbatori Luminate!

  6. Denisa zice:

    Hristos A Inviat!
    Sa fim mai Luminosi … Recunoscatori pentru ce avem … Sa lasam Iubirea sa ne ghideze alegerile …

  7. Alexandra zice:

    Pentru omul care se roaga în sufletul lui, lumea întreaga este o biserica.”
    Sarbatori fericite!

  8. Sabin Sile (Kafry) zice:

    Lumina Sfinta am primit in candela inimii si o daruiesc si la altii ca nu se imputineze.

  9. Madalina zice:

    Sarbatori Fericite si tie, fie ca Lumina Sfanta sa patrunda in sufletul tuturor! Te pup si imi este dor de tine. Madalina

  10. Narcisa zice:

    Fie ca lumina sfantă să – ti lumineze calea în viaţă şi să – ti aducă căldură în viaţă şi în suflet alături de cei dragi!Un Paşte fericit! Multă sănătate si bucurii. Hristos a înviat!

  11. Matei zice:

    Sarbatoarea Sfanta a Invierii Domnului sa reverse asupra voastra sanatate, belsug si bucurii, iar Lumina din Noaptea Sfanta sa va ridice sufletele spre noi trepte spirituale si sa va insoteasca pasii pe drumul vietii.

  12. dorin zice:

    Sarbatori luminate, insotite de ganduri bune! Hristos a Inviat!

  13. dinuf zice:

    Multumesc.

  14. Nina zice:

    Pacea, iubirea, armonia sa-ti inunde sufletul odata cu lumina sfanta a invierii! Paste fericit!

Lasă un răspuns

