Patru Legi ale spiritualitatii in India

486950_359489087480705_1591345930_n– prima lege zice: „Persoanele pe care le intalnesti sunt  persoanele potrivite”. Cu alte cuvinte, nimeni nu intra in viata noastra din intamplare; toate persoanele cu care interactionam se afla alaturi de noi cu un motiv, acela de a ne ajuta sa invatam lectiile de viata care apar si sa continuam drumul personal;

– a doua lege zice: „Ceea ce ni se intampla este singurul lucru care ni se putea intampla”. Nimic, absolut nimic din ceea ce se produce in viata noastra nu ar fi putut sa se intample in alt mod (nici macar detaliul cel mai nesemnificativ)… Nu exista: „daca as fi facut cutare lucru….s-ar fi produs alt cutare lucru….” Nu. Toate si fiecare in parte dintre situatiile care se produc sunt perfecte, cu toate ca mintea si egoul nostru nu le accepta …

– a treia lege zice: „Orice moment in care se incepe este momentul corect”. Totul incepe in momentul potrivit, nici inainte, nici dupa; cand suntem pregatiti pentru ca ceva nou sa apara in viata noastra, exact atunci apare (incepe);

– a patra lege zice: „Cand ceva se termina, se termina”. Daca ceva a luat sfarsit in viata noastra, este pentru propria noastra evolutie, deci cel mai bine este sa inchizi capitolul si sa mergi inainte imbogatit cu acea experienta.

Cred ca nu este intamplator ca citesti aceste randuri acum; acest text ajunge la tine azi pentru ca esti pregatit(a) sa intelegi ca  „nici un fulg de zapada nu cade niciodata in locul gresit”…

Sursa: Aici.

––––––––––––––––––––––––––––––-

Care este scopul meu în această viaţă?
Ce misiuni am de îndeplinit şi ce lecţii am de învăţat?
Cum îmi pot regăsi echilibrul interior şi cum pot avea relaţii (mai) armonioase cu cei din jur?
Care este cauza blocajelor şi fricilor care mă împiedică să am viaţa pe care o doresc?

Te invit alături de mine să păşim împreună cu curaj în aflarea acestor răspunsuri. Dacă te-ai decis să faci acest pas, scrie-mi pe adresa:solarris.coaching@gmail.com şi îţi voi oferi amănuntele referitoare la acest subiect.

Hotărăşte-te să faci primul pas pe drumul către tine!

Acest articol a fost publicat în Metafore terapeutice și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Patru Legi ale spiritualitatii in India

  1. Mihaela spune:

    Personal cred ca aceste „legi” te fac sa fii delasator si sa crezi ca nu esti tu persoana care poate schimba ceva ci „universul” decide pentru tine. Cred ca exista intotdeauna doua cai, actiunile tale te duc pe una sau pe cealalta.

  2. Suman Judith-Eva spune:

    Nici dvs. nu ati intrat in viata mea din intamplare, mai facem noi lucruri importante ptr. oameni care au incredere in noi..

  3. Iosif spune:

    Intr-adevar, nimic nu este intamplator si toate se intampla la timpul lor!

  4. RomaniaPozitiva spune:

    Da, corect!🙂

  5. Viorel spune:

    Buna alegere, Solarris. Voi transmite mesajul tuturor cunoscutilor, ca de obicei, si cu siguranta voi primi un nostim .pps or .ppt fara legatura cu acest subiect, ca de obicei. Deh, asa a fost sa fie.
    Douazeci si unu decembrie – zi foarte importanta.

  6. Moi spune:

    O interpretare care ne usureaza viata ?

  7. Elena spune:

    Nu, nu este intamplator! Sambata am participat la un atelier de Constelatii familiale unde, n-am putut, de frica, sa-mi lucrez tema ce mi-a venit atunci: sa-mi gasesc DRUMUL. Asta independent de raspunsul tau pe care l-am citit doar ceva mai devreme.
    Si-acum, inspirata de raspuns si articol, ma intreb daca nu cumva, n-am ales drumul drag sufletului meu, de frica? Frica de ce, nu stiu, poate aceea de-a nu pierde conditionarea, aprobarea…habar n-am.
    Dar, conform acestei postari, probabil ca nici n-as fi stiut sa fac alta alegere, sa merg pe alt drum. Si, probabil, nici temei nu-i venise vremea sa fie lucrata.
    Asa ca-mi mai trag sufletul oleaca, pana ma loveste inspiratia si vad pe unde s-o apuc. Multumesc de directie!

    • Lacky spune:

      Salutare Elena,

      Vreau sa fac o precizare care sper sa te ajute…
      Cineva mi-a spus ca totul e foarte simplu in ceea ce priveste drumul in viata (scopul incarnarii ) ! Trebuie doar sa-ti raspunzi corect la o intrebare : Ce visai (cand erai copil) sa te faci cand vei fi mare ?
      Sigur, uneori aceasta metoda nu da rezultatul dorit ( De exemplu, eu – tin minte ca acum – am scris pe caietul de vise din clasa 1, nici mai mult nici mai putin decat ,,Eu cand voi fi mare vreau sa ma fac OM ! ” Nu aviator, nu inginer ,nu strungar ;nu ma interesa nici o meserie pamanteana… eu vroiam sa ma fac OM,cu O si M mare …
      Poftim de mai intelege ceva din planurile lui Dumnezeu pentru mine!) ,si atunci ,pentru a avea cat de cat o directie corecta ,e nimerit sa constatam cu sinceritate in ce calitati anume excelam.
      La fel cum un meserias poate fi recunoscut ,in ceea ce priveste domeniul in care lucreaza, dupa scule pe care le intrebuinteaza, tot asa si noi putem descoperi drumul in viata in functie de inclinatiile native,abilitatile interioare…
      Asa mi-a spus mie cineva ,cineva extraordinar si tare drag sufletului meu…si totusi pentru mine nici aceasta metoda nu a mers ! Abilitatile mele nu tin, se pare ,de un drum normal ,comun ,general acceptat in societate…

      Mai nou ma gandesc sa arunc toate invataturile si toate sfaturile,sa ma lepad de vicii si de patimi ,de tare si traume , si sa fiu iar curat si inocent ca atunci cand eram copil …cred ca asta e ultima cale, Elena !Daca intrebarile noastre nu au raspuns de la oameni, atunci numai la Dumnezeu mai putem gasi raspunsul…numai ca Dumnezeu vorbeste doar copiilor ! Pana nu redevii copil tot ce poti afla despre drumul tau in viata e doar o parere,sau doua; de multe ori un bagaj inutil !

      Atat am vrut sa-ti spun.Daca iti foloseste e foarte bine. Daca nu,iarta-ma,uita, si mergi mai departe…doar vin Sarbatorile,nu ?! Ce atatea intrebari incuietoare ?!

      Craciun Fericit alaturi de cei dragi si un an nou cu Dumnezeu mereu mai aproape !

      • Andreea Stan spune:

        Draga Lacky, ce frumos ai spus in copilaria ta despre tine cel de acum! Si ce simplu e! Spune, ai devenit OM? Te-ai facut OM sau mai lucrezi un pic la tine? Lucrare usoara sa ai, e clar ca detii ustensilele potrivite, se vede mai sus ce frumos le utizezi ….:)

      • Mihaela Raluca spune:

        superb raspunsul tau, m-am regasit toatal in aceste randuri pe care le-ai postat cu atata intelepciune, NAMASTE.
        Lacky, tie icum iti mai merge, e adevarat ca eu abia acum am dat peste poatrea ta dar sper ca esti bine🙂

Lasă un răspuns

