Rugaciune

Iarta-ma, Doamne:
pentru tot ce puteam sa vad si nu am vazut!
pentru tot ce puteam sa aud si nu am auzit!
pentru tot ce puteam sa simt si nu am simtit!
pentru tot ce as fi putut sa inteleg si nu am inteles!
pentru tot ce puteam sa constientizez si nu am constientizat!

pentru iertarea pe care as fi putut sa o dau si nu am dat-o!
pentru bucuria pe care as fi putut sa o traiesc si nu am trait-o!
pentru Lumina pe care as fi putut sa o primesc si nu am primit-o!
pentru viata pe care as fi putut sa o ocrotesc si nu am ocrotit-o!
pentru visele pe care mi le-as fi putut împlini si nu le-am implinit!
pentru necunoscutul in care as fi putut sa pasesc si din teama, nu am indraznit sa pasesc!
pentru iubirea pe care as fi putut sa o exprim si nu am exprimat-o!
pentru tot ce puteam sa creez bun si frumos si nu am creat pentru gloria Ta, Doamne, si a Imparatiei Tale Divine!
Pentru tot ce stiu si nu stiu ca am gresit, pe Tine, Doamne – care esti Compasiunea si Iubirea infinita -,
te rog, iarta-ma… si ma imbraca cu nesfarsita Ta Iubire si Lumina!

Iti multumesc, Doamne:
pentru toata frumusetea pe care am vazut-o izvorand din Tine!
pentru muzica tacuta a Inimii Tale, pe care mi-ai dezvaluit-o auzului!
pentru tot ce am simtit bun si minunat in viata mea!
pentru tot ce prin Gratia Ta am inteles!
pentru Lumina pe care am constientizat-o in adancul meu!
pentru iertarea pe care daruind-o, mi-a adus pace!
pentru bucuria fiecarei clipe traite in Tine, Doamne!

pentru toate cadourile spirituale care mi-au imbogatit fiinta!
pentru viata mea, care e a Ta, mica parte a simfoniei existentei!
pentru visele care au prins forma prin armonia iubirii Tale pentru mine!
pentru necunoscutul in care am pasit plin de curaj, regasindu-te!
pentru iubirea coplesitoare cu care ma dezmierzi clipa de clipa!
pentru tot ce am creat prin Tine bun si frumos, aducand cu umilinta lauda
Imparatiei Tale Divine!
Pentru tot ce stiu si nu stiu ca am primit, Tie, Doamne, care esti Compasiunea
si Iubirea infinita, te rog, Iti multumesc, daruindu-Ti inima mea!”

 Parintele Argatu

Acest articol a fost publicat în Dezvoltare spirituala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Rugaciune

  1. mamy11 spune:

    Da….
    Am lecturat cele scrise de voi, insa as avea ceva de adaugat… sper sa nu fiu inteles gresit…
    Nu uita TU tinere, cel care frecventezi des casa Domnului tau, ca faptele sunt mult mai importante de cat vorbele… Uneori ne pierdem in cuvinte dar nu ne regasim in fapte…
    cele bune,
    Anonim,

  2. IARTA NE DOAMNE PENTRU TOT SI PENTRU TOATE CITE AM FACUT,NUMAI PRIN TINE MAI AVEM SCAPARE,AJUTA-NE SI NU NE PARASI DOAMNE.

  3. mariana spune:

    Doamne iarta-ma ca Iti seman atat de putin…
    Din toate opulentele pe care le ai Tu
    eu nu am mai nimic…
    Din Omnislava Ta Divina, Din Omnifrumusetea Ta,
    Din Arhibogatia Ta (ca toate cele ce sunt ale Tale sunt)
    Din Omnicunoasterea Ta
    Din Omniputerea Ta
    …Dar mai presus de toate iarta-ma Doamne,
    Caci din putinul pe care am reusit sa-L reprezint din Ceea ce esti Tu,
    Cel mai putin am reusit sa fiu smerita ca Tine si sa renunt la toate, asa cum Tu eşti Renuntarea Absoluta…
    iarta-ma Doamne!

  4. daniela spune:

    As mai adauga ceva la aceasta minunata ruga:iarta-ne Doamne ca „vorbim”” cu Tine,doar atunci cand avem nevoie!!!!!!

  5. Pavel spune:

    Buna ziua tuturor!🙂
    L-am cunoscut personal pe parintele Argatu si pe fiul sau care este tot preot.
    Au fost si sunt aici pentru a ne dechide vederea catre Dumnezeiasca existenta pe care ar trebui s-o ducem .
    Constientizarea Omniprezentei Lui Dumnezeu este calea noastra spre mantuire impreuna cu o credinta neindoielnica.
    Si nu numai atata, este cheia sucesului nostru in aceasta viata in toate domeniile dorite de noi!

  6. Silvia spune:

    Mă tem să zic ceva, să nu deochi cuvintele aducătoare de Lumină, Pace şi Linişte Sufletească, merită simţire.
    Mă închin în faţa Puterii Divine Generatoare şi Ocrotitoare a cuvintelor bune, mă simt un soldat pus la paza acestui tărâm, ajută-mă, Doamne.

  7. iulyan spune:

    M-a atins la suflet cand am citit aceasta rugaciune. A deschis cai spre o o constientizare mai mare. Multumesc Doamne.

  8. Grigore spune:

    Minunata aceasta rugaciune,,,,Iarta-ma Doamne pentru toate cele stiute si nestiute ……Iti multumesc pentru aceasta rugaciune ….

  9. tamin1 spune:

    Doamne,iarta-ne pentru toate greselile stiute si nestiute,si iarta-ne ca nu suntem la fel de buni ca Tine!

  10. tink3rbe11 spune:

    Multumesc Doamne ca esti mereu langa mine!

  11. marisan spune:

    minunat,intradevar DUMNEZEU ne ajuta,atunci cind cerem ajutor si mai ales atunci cind facem BINE in jurul nostru,multumesc Solaris

  12. Ioni spune:

    In urma cu cativa ani am vazut un film. Nu mi-aduc aminte titlul si nici macar despre ce era vorba in el, dar m-a marcat replica finala pe care mi-o aduc aminte mereu:
    „Mi-e teama ca Dumnezeu vorbeste, dar nimeni nu-L asculta”.

    Dupa cateva lecturi ulterioare am invatat , chiar daca nu totdeauna sunt atenta, ca dupa ce cerem ceva, dupa ce punem intrebari si asteptam raspunsuri , sa fim atenti mereu la ce citim, la ce ascultam, la ce privim, caci oriunde se poate gasi RASPUNSUL.
    Trebuie doar sa fim atenti caci Dumnezeu ne raspunde in diverse moduri.

  13. mady67 spune:

    Dumnezeu este cu noi si langa noi,trebuie doar sa-i cerem ajutorul.Rugati-va si va auzi!

  14. Radu Albota spune:

    Inaltatoare si miscatoare rugaciune!
    Nu vreau sa-l completez pe Parintele Argatu, dar eu as continua rugaciunea cu rugamintea catre El de a ma invata sa aud, sa vad, sa simt, sa inteleg, sa constientizez, sa iert, sa iubesc…

  15. Ioni spune:

    Multumesc pentru aceasta minunata rugaciune!
    Merita spusa in singuratate, in pustiu, in zi dar mai ales in noapte. Un pic mi-a zambit sufletul si ma simt mai bine. Toate cele bune tuturor.

  16. Ursula spune:

    Minunat… Multumesc din suflet!

  17. oana spune:

    Superba rugaciune!
    Multumesc ,Solaris, pentru toate postarile ce mi-au adus lumina si bucurie.

  18. florina spune:

    Iartă-mă
    Iartă-mă dacă nu am ştiut să iubesc până la capăt
    Iartă-mă dacă nu am putut să mor înaintea ta
    Iartă-mă pentru toate cuvintele dezlânate sau triste sau nezise
    Iartă-mă pentru jumătăţile de îmbrăţişare
    pentru toate zilele cu soare în care
    nu ţi-am spus cât de mult te iubesc
    nu ţi-am spus mulţumesc
    nu ţi-am spus că trăiesc
    pentru tine

  19. dragos spune:

    MULTUMESC DOAMNE PENTRU MESAJUL TRANSMIS!

  20. anca spune:

    Pentru un asa inceput de saptamina, MULTUMESC.

Lasă un răspuns

