Aşteptări şi binecuvântări

306041_3572tttt48967725661_---49543007_nOmul a şoptit:
– Doamne, vorbeşte-mi!
Şi o ciocârlie a început să cânte, dar omul nu a auzit.

Aşa că omul a strigat:
– Doamne, vorbeşte-mi!
Şi bubuitul tunetului a răsunat de la o margine a cerului la cealaltă, dar omul nu a ascultat.

Omul a privit în jurul său şi a spus:
– Dumnezeule, dă-mi voie să Te văd!
Şi o stea a strălucit scânteietoare, dar omul nu a observat-o.

Şi omul a strigat:
– Doamne, arată-mi o minune!
Şi o viaţă s-a născut, dar omul nu a ştiut.

Aşa că omul a strigat în disperare:
– Doamne, atinge-mă ca să ştiu că eşti aici!
La care Dumnezeu s-a aplecat şi l-a atins pe om. Însă omul a dat cu mâna alungând fluturele, şi şi-a văzut mai departe de drum.

Nu lăsa să-ţi scape vreo binecuvântare, numai fiindcă nu o primeşti în felul în care o aştepţi!

(primit prin email)
Acest articol a fost publicat în Metafore terapeutice și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Aşteptări şi binecuvântări

  1. Lucian spune:

    Da,Solarris, cuvantul cheie este ,,detasare”.
    Atunci cand nu avem asteptari de nici un fel din partea celorlalti, abia atunci vom fi cu adevarat liberi si ne vom bucura de imprevizibilul din viata noastra!Succes!

  2. ANITA spune:

    Am asteptat multi ani din viata sa primesc iubire si binecuvantare…dupa ce am invatat sa daruiesc iubire,am simtit ca sunt binecuvantata, auzind cantecul pasarilor,auzind tunetul,vazand stelele,simtind bucuria cu fiecare viata ce s-a nascut si mai ales cand un fluture s-a asezat in palma mea m-am emotionat atat de mult si nu am inteles de ce-doar acum,citind articolul publicat de tine.
    Multumesc si sunt recunoscatoare tuturor!

  3. Solarris spune:

    probabil ca, mai mult sau mai putin, toti am trecut prin faza de a avea asteptari – de la noi insine, de la altii sau fata de anumite situatii.
    partea frumoasa incepe atunci cind ne detasam de ele si primim cu sufletul deschis tot ce ni se intimpla indiferent daca, la o prima vedere, pare a nu corespunde cerintelor noastre.
    …si totul capata sens, contur, caci intelepciunea Universului depaseste imaginatia noastra, in materie de binecuvintari…

Lasă un răspuns

