Poţi să-ţi vindeci viaţa

Un film despre puterea gândurilor noastre şi paşii spre vindecare (fie că vorbim despre cea fizică, emoţională sau spirituală) alături de Louise Hay (autoarea cărţii Poţi să-ţi vindeci viaţa), Wayne Dyer, Gregg Braden, Doreen Virtue, Mona Lisa Schulz.
Ce-ar fi dacă, începând de azi, te-ai hotărâ să păşeşti cu mult curaj pe un alt drum, mult mai apropiat de ceea ce eşti tu cu adevărat?
Vizionare plăcută!


This entry was posted in Video and tagged , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Poţi să-ţi vindeci viaţa

  1. Crina Lupu says:

    Multumesc pentru filmulet ,foarte educativ!

  2. MARIUS MARIAN DITA says:

    Multe vieti se vor fi schimbat…acum si eu!

  3. DIANA says:

    e un film minunat ….foarte adevarat ….consider ca toti ar trebui sa ne cumparam cartea si sa o studiem ca pe biblie…..sint sfaturi atit de usoare si in acelasi timp atit de greu de aplicat …..facem multe greseli si ne este greu sa ne iertam si mai ales sa i iertam pe aceea care ne au gresit …..ne tot framintam mintea ….si dupa un timp observam ca ne obsedeaza parca totul, si de aici pina la imbolnavirea corpului nu mai este mult……

  4. isilvei says:

    Instructiv și educativ.
    Schimbările se fac mai ușor și eficient celor care se încred și cer Creatorului,Dumnezeu.

  5. Steliana says:

    pot spune cu tarie:EXISTA! experientele din viata mea imi confirma in fiecare clipa acest lucru. noi habar nu avem care ne sunt limitele nu stim decat atunci cand e pre tarziu. cel mai cumplit lucru pe pamant e sa te simti singur. Cel mai urgent si sigur ajutor vine de Sus atata trebuie doar sa cerem. toti psihologii exprima acest lucru ca si cum totul vine din partea noastra si din interior; ei bine, dar cineva ne da taria de-a fi cum suntem, cineva trebuie ca pune in interiorul nostru energie…. ,, de unde iei si nu mai pui la loc.. se sfarseste”

  6. magdariana says:

    Pt mine foarte important a fost sa accept cea ce nu puteam…si care ma durea aproape fizic….respectiv sa iert si sa uit……ceva sau pe cineva. In momentul in care am simtit ca nu mai pot,am cerut ajutor: m-am rugat Ingerilor, Arhanghelilor…..bunului Doamne-Doamne.
    Atunci am inteles ca nu suntem singuri. Asta e conditia: sa ceri ajutor divin. Nu e nevoie sa faci totul de unul singur,sa te chinui…Trebuie sa ceri ajutorul, pt ca implicit accepti ca nu esti singur, ca ai nevoie de sprijin, ca exista Cineva care te ajuta, pt ca poate sa faca mult mai mult decat poti face tu. Cat suntem fiinte pe acest pamant,vom fi intotdeauna Copii ai lui Dumnezu; si e normal sa gresim, dar trebuie sa ne cerem iertare….sa cerem ajutorul,si astfel sa crestem…..avand credinta ca suntem iubiti….indrumati….ocrotiti…….

    • Maria says:

      Aveti dreptate! Si eu am trecut printr-o experienta asemanatoare .De cand am cerut ajutor divin, din tot sufletul meu, viata mea s-a schimbat. Am cunoscut persoane minunate care mi-au luminat viata.
      Acum pot sa spun ca sunt fericita si sunt doar la inceputul drumului.Va doresc lumina si iubire!

  7. talpan liliana says:

    Deosebit si instructiv. Incerc sa pun in practica pt ca sigur ma va ajuta. As vrea sa ajunga la sufletul cator mai multi. Mutumesc frumos’

  8. Lacky says:

    Adevarata vindecare e ca un punct, e centrul din care nu te mai poate scoate nimeni si nimic !
    Doar in acest punct central al fiintei noastre suntem cu adevarat intregi,si doar in acest punct exteriorul isi pierde puterea pe care o are asupra noastra.Acolo suntem liberi ! Doar acolo nu ne mai conditioneaza nimeni bucuria de a fi. Din aceasta bucurie se poate naste succesul ,se poate naste orice visam frumos …sau nu se va naste nimic !Vom trai pur si simplu invaluiti in aceasta bucurie, si pace ,si putere,vom trai curati si fericiti lasand in urma noastra o realizare de exceptie fara sa realizam nimic vizibil ,palpabil .Vom realiza ca vindecarea vine din interior, si incepe cand incepi sa te impaci cu viata asa cum e ea.

  9. alina says:

    Multumim pt acest film minunat!!

  10. iulia says:

    ma recunosc in multe momente de aici,,,cand un gand nu-mi da pace si ma roade….ma sacaie si nu pot sa-l scot din minte…..da puterea gandului e cel ce ne ajuta….trebuie vointa sa ne putem ajuta singuri…sa-mi schimb modul de a-mi impune ganduri pozitive…..incerc….multumesc, mi-a placut grozav filmuletul

  11. Marian Ilie Stefanescu says:

    Un film excelent care te face să afirmi apoi să treci la acţiune şi să trăieşti miracolul. Mulţumesc ! Mulţumesc ! Mulţumesc !

  12. melicovici says:

    Viata nu poate fi vindecata, boala ei este in mentalitatea noastra. Autoarea cartii spune insa lucruri foarte utile ptr multi dintre cei ce dezarmeaza in fata destinului. Eu nu am dezarmat niciodata. Nu am considerat ca am viata bolnava nici cand am facut sacrificii imposibile ptr puterea mea dar posibile ptr puterea autosugestiei. Toti putem fi invingatori intr-un fel sau altul. Important este sa credem ca nimic nu-i imposibil si atunci da, intr-o buna zi, aureolati de forta noastra interioara si de ambitia implinirii si nu neaparat a succesului relativ in ceva anume, vom sti sa intelegem , ma repet, ca viata nu a fost de fapt bolnava niciodata. Dar titlul suna bine. Poate ca nu intamplator a fost ales. Cele bune.

  13. Floarea soarelui says:

    Mi-a placut mult filmul pentru ca da retete simple, la indemana tuturor.
    Totul este sa faci primul pas: sa iti stabilesti cateva afirmatii despre ce iti doresti cel mai mult in viata (pentru mine este chiar primul exercitiu de felul acesta) si sa incepi sa ti le repeti in clipele libere. Azi dimineata, in timp ce mergeam cu autobuzul spre serviciu, am inceput sa imi spun in gand cele cateva afirmatii. Am avut, chiar, posibilitatea sa ma oglindesc in geamul de la sofer. Cand am coborat din autobuz m-am simtit mai bine si parca ziua a decurs altfel.

  14. florescu cristian adrian says:

    I’m the first, but not the only!

Lasă un răspuns

